Hurtiga vi !:D

Dagen började med att ¨laga brunch åt mig och älsklingens familj :)
Sedan efter de så lånade jag Carinas cykel för att cykla vidare till Antonia som stod ute vid e4a.
Kom väl dit vid halv 3 såg massvis och dödade massvis med getingar fett äckliga var dem!
Efter det så sitter vi och snackar massa skit som vanligt och  då se vi att det rör sig i gräset en bit bort.
Tro på fan att de är en sån där fet äcklig jävla råtta !!! BLÄÄÄÄÄ
Jag som hatar  råttor mest av allt de är så jävla äcklig....
När Nils kom och skulle hämta upp Antonias överblivna jordgubbar så lyckades jag övertala henne att hon skulle gå hem... hihi och jag fick som jag ville så jag var snäll och följde med henne ända hem till ytterdörren ;)
Snäll som man är :) men roligt att gå när de är så hära fint väder sådeså!
Tog väl ca en halvtimma med ett bra tempo ändå, hurtiga tjejer som oss liksom.
Nu sitter jag med älsklingen när han skruvar på bilen jag tycker om att han donar med sin bil eftersom han blir glad när de blir som han vill :) skit roligt !
Nu ska jag springa in och kika på potatisen som Carina sa åt oss att  passa (Y)
blääää (bild från google)
Vi alla är lika mycket värda, tänk hur bra vi egentligen har det i SV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0