Hemma från grekland!

Nu har jag varit borta i en vecka har ni saknat mig ?  :O de ante mig ;) hahaa
Vilket fall landade vi på arlanda 15.58 30 min tidigare än beräknat super bra tkr jag !
efter det åkte vi hem vi åt i grytjom men min moster och mamma som hämtade oss på arlanda så snäll som de är :)
Eftersom jag oxå hatar att  åka tåg!
vi satt  på rad tre a & b de  var riktigt bra platser tycker jag mycket plast jämnfört med vad vi hade när vi åkte dit ? mhmm.
dock var de en unge som drog mig i hårt vet inte om de var meningen eller inte vilket fall sparkade samma unge mig i ryggen i 4 timmar... paret framför oss spillde vatten på sätet så det rann ner i johans skor och väska sjukt....
Sen så satt  det en tjej brevid johan som tyckte att  säterna var för små eftersom var ganska så kraftig men innan så satt  och till oss och sa att  de gick ju faktis bra att  äta ändå och så  hon va trevligt.. men ssedan när vi väl fick maten så klagade hon massor och att  säterna bara var gjorda för anorexia barn blablabla ? säger man så ens ? man kan faktis beställa säten vid en nöd utgång där är det mycket plats ! Om man nu ändå ska klaga tänker jag.
Nu ikväll när vi kom hem skulle jag skjusa hem Johan så när jag startar bilen så ser jag att  de är föööör många lampor som lyser hahaha så ABS lampan lyste... inte bra tur de inte är vinter bara... antagligen en ABS sensor eller ngt liknade som gått...mhmmm jaja får väl se när de ska lagas kanske slutar  lysa med men tanke på att  de kan ha kommit in vatten i den nu när den stått så de märker jag när de blir torrt!
Kommer ngn bild från grekland nu så ska jag fixa resten sedan ska ju till skolan imorgon :)
Där var vi första dagen och det var massssssvis med fjärilar helt sjukt !
gamla stan :)
världens vackraste!<3
älskar att bada !:)
nu ska jag sova god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0