heeelg

hur kung är det intemed lite helg då? jo de är hur bra som helst...
men jag kan knappt prata så jag hoppas verkligen inte att ja håller på att bli sjuk för då blir jag arg som ett bi!!!
Klockan ringde 08.20 idag älsklingen skulle upp och jobba s¨å jag passade på att ligga kvar i sängen och värma mig lite jätte skönt faktis :) sedan åkte han nån gång vid typ halv 10 så då satte jag mig vid datan sååå klart :)
idag ska de blir lite småfix och doningar ska vara ute i Lönnånger ikväll med typ massa folk som de låter kommer blir kung bara jag kan dricka för halsen oxå då^^ men de gör ju inte ont allafall så det borde kunna fungera :)
Emil ringde nyss för att höra om jag var vaken ochc de va ju klart jag var det (:
men nu ska jag dra mig ett tag till sedan gå ner och ta en snabb dusch :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0