Godmorgon !

Idag vart det en väldigt tidig morgon jag  börjar skolan 08.05 suck men de e ändå chill tkr jag :)
Igår när jag kom hem fick jag veta att sjukhuset hade ringt och att  jag egentligen skulle ha opereras i fredags om jag varit hemma :( ohhhh jag har sååå ont i magen in för operationen dock så ska jag ju bara ta bort halsmandlarna.
Men jag är lite feg när de gäller sånt oxå idag slutar jag 10.50 och då ska jag prata med massa lärare och så  ska jag  försöka att  fixa skriv block och lås och sånna saker får bära på väskan idag  men de e ju inte så längen ? haha har ju ändå inga saker som jag ska ha in i skåpet men de får jag väl kanske idag och imorgon... tyvärr ?;) hehe
Men tycker faktis att det ska bli roligt att  komma till skolan och få träffa min underbara antonia ;) haha
Jaja nu ska jag borsta tänderna och hoppa in i min cp bil och hämta antonia :) hihi
Gamla stan i Rodos :)
Skriver mera sedan får se om de blir när ja är på skolan eller om de blir när jag kommer hem i efter middag !
ha en bra dag alla KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0