God morgon !

Vaknade halv 9 av att älsklingens klocka ringde sista gången på två och en halv vecka ! känns ganska skönt ändå :)
För då kan man ligga kvar och mysa i sängen innan man kliver upp.
idag ser planen ut som så att jag ska hem till enånger en snabbis sedan ska jag på stan en sväng och fixa lite saker.
kommer bli grymt. Tror även då att jag ska till Antonia en sväng om jag hinnner hon jobbar ju till halv två idag  gummsan:) Jag ska komma till henne vid tre ungiför men de blir lite efter, då johan slutar precis tre och han som ska skjusa mig. Måsten hitta kläderna till kvällen outfit !
Jag vet att de blir byxor allafall eftersom de e ganska sp kallt nu tkr jar höhöh
jag som alltid är såååå frössen av mig tur Antonia är lika allafall ;)
jag hinner nog blogga en gång till innan jag drar till Bergsjö sedan allafall :)
Låter även som vi ska åka buss :O haha ska bli kul jag som inte åkt buss sedan jag  fick körkort ! :D
Nu ska jag fixa mig lite sedan blir de, stan och hem :)
Ha en bra dag alla ! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0