Go kväll alla ! :)

Nu ikväll har jag varit med mamma och sjösatt vår båt vilket slutade med att jag satt på huven ?
haha mamma bad mig göra de för de inte gick så bra  okej visst gör jag väl de tänkte jag men vet inte om min lilla vikt hjälper så mycket men när jag satt där så kom vi upp allafall så lite hjälpte det nog allafall :)
Sedan när vi var klar med de så åkte vi och plockade lite gula kantareller mumma va ?
nej jag tycker inte om kantareller men de e kula att plocka :)
och så tkr älsklingen om att äta de på mackor när de e stekta så de tänkte jag vara snäll och göra nu snart när han kommer :) sååå snäll jag är jag (:
Imorgon börjar vi 09.20 ca och sne slutar jag 13.50 fast ska på läkarbesök så ska sluta tidigare :)
Kommer bli ett kung år ! :) jag längtar som bara fan !
Faktis jag ska plugga häcken av mig !  åtminstonde försöka... vilket jag fick beröm för att jag gjorde förra året förutom av en lärare... många vet nog vem jag menar..
Sedan kommer jag  även få nya lärare som jag tror kommer vara snälla :) hoppas jag allafall..
Jag var till min Eng lärare idag och fixade nya tider för min eng eftersom jag läser den speciellt med tanke på att  jag inte klarade engelska A i ettan så läste jag upp de i tvåan när alla andra läste engelska b så då ska jag läsa det i år med Ewa hon är hur snäll som helst och förstår en verkligen och hon vet att man kke har lite svårt speciellt jag som har svårt allafall :/ tyvärr men jag ska kööööra järnet på engelskan i år och jag tror de kommer gå bra annars kommer jag dampa på mig själv !!
Nu ska jag steka svampen till älsklingen :)
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0