Fredag

Nu  idag har  jag  haft de väldigt stressigt och jobbigt så har inte hunnit blogga idag :( tyvärr..
Men började 09.25 och innan dess hade jag hämtat Antonia i Idenor :)
Sen hade vi svenska och samhälle sedan skulle jag ha folkhälsokundskap men då skulle jag på hum.
Så jag gick tidigare men hann se läraren allafall han var finsk.. hoppas han är bra allafall.
efter skolan när jag var klar på hum så gick ja en super snabbis på stan hittade inget var till åhlens och köpte naglar :) wihoo
Nu finns de även en hel del bilder från grekland på min facebook
Jag åkte hem och hämtade grejer som jag glömt hemma klantig som man är liksom !
åkte in till staden igen och då träffade jag Emil och sedan när Johan skulle sluta så hämta vi honom där så åkte vi och la all mat i kylen hemma hos emil och min sprit oxå :) kungkung kommer blir en kung kväll imorgon då vi ska vara i lönnånger :) I Emils stuga...
NU ska vi nog snart ut en sväng med bilen liksom :) hihi
saknar min plupp<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0