Förmiddag på skolan

jag kom till skolan kanske 07.50 och jag börjar 5 över 8 (: men de var riktigt chill faktis.
Nu sitter jag på  turism lektionen och vi fick en liten rast på kanske 10 min eller vad hon sa ?
Jag har faktis ingen aning.
Idag har jag helt otroligt ont i magen hoppas jag klarar av att vara här hela dagen bara.
Sen ska jag nog hem och plugga lite samhälle eftersom min lärare svarade på mitt mail igår så kan jag fortsätta nu:) Vill nämligen bli klar fort med den så jag inte drar den till sista veckan liksom...
Vi ska ha skolval här på skolan och liksom sätta oss in i hur de ska vara sean ska jag ju operera halsmandlarna den 13/9 så jag läre ju vara klar innan dess eftersom jag säker inte kommer må så bra sedan.
skriver mera sedan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0