fattar inte varför ?

... Kan någon förklara för mig varför man kan få så innihelvete ont i magen de e ju heeelt sjukt :(
Menmen eftersom jag nu haft min första alternativa medicin så kan jag säga att jag tror att  det  kommer blir roligt även fast  jag kommer vara borta de två första veckorna minst ... för nästa vecka ska jag på  besök hos doktorn så ska jag se hur jag ska sövas och sådant... Hoppas de går bra jag 'är verkligen otroligt rädd !! :(
Uscha fy och bläääää...Fick äta med några tvåor eftersom de är typ ingen här ännu ?
alla börjar ju med svenskan.
Nu ska jag gå och prata med lasse skriver meera ikväll och de kommer bilder ifrån helgen.

Kommentarer
Postat av: hanna

super cute :] jag gillar din blogg

2010-08-31 @ 20:59:02
URL: http://www.metrobloggen.se/hannasegfelt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0