Dålig uppdatering

I helgen var jag i Lönnånger, KLATIGA jag glömde ju så klart datorn hemma hos johan på sängen med allting ner packat sjukt egentligen hur kan man glömma det ?:S
Menmen de är ju  jag så.
Kna ju berätta lite om lördags kvällen och söndagen :)
Jag och Johan åkte väl nån gång vid 17 till lönnånger på lördagen så var miche och sanna redan där och efter liten stund så kom rooth kristina amanda och johannes :) vi började grilla och dricka spelade lite öl spel men som vi slutade med ganska så fort alla ville inte vara med hahah...
hade en riktigt rolig kväll att störa oss med folk som vände där och hade miches bil på utan för fönstret de var den som stod för musiken :) tur de eftersom jag glömde datan.
Över natten var de jag johan emil rooth och kristina som stannade kvar där.
dem flesta gick och la sig typ halv3 ? eller ngt vet inte riktigt hur länge vi var vaken..
men jag vet att vi vaknade innan klockan 9 och fy så trött jag var den dagen alltså sjukt.
men eftersom vi alla hade druckit på lördags så skulle vi inte köra bil för ens på kvällen.. så vi trittade på två filmer första var sommaren med göran den andra kommer jag inte ihåg vad den hette riktigt.
men efter de så skulle vi åka ner till Svenne en sväng så det gjorde vi :)
Men.... jag kliver ur bilen med bilen igång och nycklarna i ?
STJÄRNA.... när jag kommer tillbaka är bilen låst och den står igång...
Japp inge mer med de utan att försöka knuffa bilen åt sidan och låta den stå där medans vi åker till enånger och h'ämtar reservnyckel! i ca 1 timme och 30 minuter står bilen på tomgång och väntar på att jag ska låsa upp den höhö snacka om att grannarna borde varit less på diesel tickandet.... surt för dem liksom.
jaja väl tillbaka så känner man att  det verkligen luktar as mycket avgaser och diesel höhö wooops !
nu har jag lärt mig ha aldrig nyckeln i bilen om du själv inte är det !
Många gånger man blir jävligt less liksom !
Bilden tog jag får garaget.org

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0