Dagens fråga

Nu har jag varit iväg ner på bilmetro och hämtat ut saker till audin, sen var jag med svärmor och Älsklingen på elgiganten och köpte en sodastreamer.
Så nu ska vi dricka kolsyrat vatten istället för saft varje middag ! ;) hihi
Är inte så nyttig av mig faktis eftersom jag blir kallad världens smalaste tjockis eftersom jag tydligen äter mycket ?
haha men de tycker inte jag stämmer jag äter ändå ganska lite varje dag om man jämför med vad man ska göra.
grejen är ju den de e inte alltid lätt att  äta jämt, speciellt inte frukost de är ju  riktigt jobbigt att  sätta sig och äta när man är nyvaken !  bara jag som känner så ?
Ikväll bär det hem emot enånger med älsklingen. Ska käka middag och så  med mammsen har jag inte gjort på  över 5 veckor eftersom hon har haft semester och jag har jobbat :(


Dagens fråga blir då!
Nån mer än jag som tycker att  det är jobbigt att  äta frukost på morgonen ?

Blir ingen bild nu tyvärr jag ska installera photoshop cs5 sen så ska jag lägga in bilder från minneskortet !
ny dator som är heeelt tom.

:)


Kommentarer
Postat av: julia

fin header :)

2010-08-04 @ 16:54:57
URL: http://sssathergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0