Bergsjöparken

Igår kväll var jag i bergsjö med antonia :)
Men först så kom jag till henne någon gång efter klockan tre, då fixade vi oss och grejade lite.
sedan GICK vi in till stan helt otroligt att vi inte var så lata och åkte bil eller hur ? :D
När vi kom till bergsjö skulle vi upp till Linus eftersom Robin som hade köpt förköps biljetter till oss var där så då hämtade vi dom och gick iväg en sväng sedan efter de så gick vi tillbaka dit för att umgås :
Vi var på en förfest  med massa bergsjöfolks.. och vi hade skit roligt helt enkelt !
Vi såg på engmans och där drygade vi oss även lite höhöh !
När vi skulle hem till Linus igen så gick vi före resten men vi orkade inte gå hela vägen så la oss och vila medans folk kom och sjöng och greja ääven knäppte kort / filma på att  vi låg på backen ?
haha medelålders människor, tur man gömde sig !
När kvällen bar mot sitt slut så kom min älskling och hämtade oss :)
Vi släppte av Antonia hemma hos erik i yttre, sedan åkte vi hem till johan och lämnade emil där eftersom han hade sin bil där...
Sedan nu idag har jag inte gjort så mycket mest latat mig höhö sjukt skönt må jag säga.
Åkte hem till Johan nån gång vid 9 tiden så var jag till Antonia och hämtade mina saker som jag lämnade där :)
Sedan åkte vi till Hemköp och köpte grönsaker och  frukt sjukt gott :D tjock som jag är.

Kommentarer
Postat av: antonia

haha, shit det där med att vi la oss på backen och att någon filmade hade jag fan glömt :s haha hoppas det inte blev youtube då :p

2010-08-09 @ 12:45:25
URL: http://antoniajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0