7 hemligheter om mig.

Jag har fått en award av Croftsoft. Och detta betyder att jag ska avslöja 7 hemligheter om mej.


1. Jag är alltid försiktig med nya människor( inte så öppen)
2. Jag vet oftast inte vart jag lyckas göra av med alla pengar^^
3. Jag har svårt för matte och engelska i skolan.
4. Jag tycker sanningen är viktigast och jag tar reda på den när jag behöver ha den
5. Jag ångrar otroligt mycket att jag tog ut mitt hål i naveln men de var nog lika bra..
6. Jag är världens klatnigaste och gör illa mig varje dag !
7. Jag kan bli väldigt nere ibland..
Nu ska jag skicka ut maningen vidare och gör det till Antoniajakobsson, Kate & Idasjödin
Kör hårt tjejer ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0