3 aug och 20 dar tills skolan börjar ! Fast då är jag i Grekland :D

Någon mer än jag som känner fan vart har de hära sommarlovet tagit vägen ?
De sista sommarlovet som jag kommer ha hur de känns? de känns förjävligt.
Nu när jag väl börjar tredje året på Media så känner jag att  dessa gymnasie år har gått sjukt fort och jag fattar inte vart de har tagit vägen. Men nog pratat om skolan, förra fredagen införskaffade jag mig en ny dator så jag kan hålla på  med ps och bilder utan att  den laggar ihop. Kommer antingen idag  eller imorgon att  få photoshop CS5 hur grymt är inte de  !  :D Im happy.
I helgen var vi i Myckelby på auditräff vi åkte ju så klart V8.
Men på mitt sommarlov har jag jobbat 4 veckor ? tror de vart de. Sedan har jag varit med min älskade Antonia när hon har jobbat med att  sålt jordgubbar de var sjukt roligt, tur hon har en hjälpreda ibland gummsan ;)
Nu på fredag ska vi även till Stockholm vi åker med Johan och  philip eftersom de ska ner och spela golf med sin kusin i sthlm, på någon fin golfbana:)
Därför antar  jag att  jag ska ut på golfbanan ikväll och vara caddy? om de nu heter så ^^, riktigt roligt att springa med den där vagnen  hahah!
denna sommar har även min under bara bmw fått repor... Undra varför ?
Jo de var så här att  de var en hund som hoppade upp på den i söndags, så ägaren ska få polera och vaxa min bil.
Riktigt cleant  och  snyggt !  dock ingen audi
Audi a4 :) utan handtag den va rätt så cool ;)
Nu ska jag fixa till mig och åka in mot staden igen, för att  äta med älsklingen och sedan gå och prata skit med min Antonia ! ;) <3

Kommentarer
Postat av: antonia

naw gumman då :) söt du är! <3 längtar till fredag! :D

2010-08-03 @ 16:49:45
URL: http://antoniajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0