17 Augusti

Hej igen alla underbara läsare !
Jag blir så glad när jag loggar in och fått massa kommentarer :)
verkligen super trevligt att kunna logga in och blogga då tkr jag, med de e nog inte bara jag som tkr det då e :)
Statistiken går bara upp åt nicenice dock antar jag att de kommer väl bli dåligt nu under den vecka jag är borta..
För jag kommer nog inte blogga nånting från Grekland och jag kommer säkert inte ha tid heller e.. men så fort vi hittar på nånting tar jag med mig kameran så får ni se hur underbart vi hade det :D
Självklart kommer jag sakna mina vänner men de e ju en vecka liksom  ;)
När jag kommer hem ska jag beställa massa kläder och sånt roligt hihi tror jag skulle beställa med Antonia men de märker vi väl vi går ju liksom i skolan när jag kommer hem! :O MITT ABSOLUTE sista sommarlov.... fan ta detta..
vart tog alla år vägen ? Jag fyller ju  snart 19 ? oh my.... de var då 4 år sedan min pappa dog, och de känns som att det var igår jag satt på sjukhuset och såg på din kalla kropp .... uschaaaaaaa :(
Nä nu ska jag ta och gå på toa och fixa mig innan Emil kommer och hämtar oss.
jag hann inte besöka farmor idag så jag ska ta och göra de sedan nångång.
Ska iväg till lönnånger nu igen och  denna gång ska jag städa Emils bil så hoppas att  de inte regnar där så som de gör här i hudik allafall!
Ska nog beställa två sådana en natur vit och en grå/lila feting snygga :)
När jag kommer hem ska jag vara BRUN och ni andra kommer vara blekfisar :D¨
Ska även försöka gå ner i vikt nu eller inte ner kke men äta mindre godis och träna mera.
I Grekland ska jag undvika de onyttiga!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack Erika! :) Du har också en jättefin blogg! :D

2010-08-17 @ 16:04:16
URL: http://forslingmalin.blogg.se/
Postat av: Malin

Gruvar mig som satan faktiskt. Känns som om jag inte har haft tillräckligt med lov. Men jag går bara en vecka i skolan och sen åker jag utomlands en vecka. Så lite mer lov får jag ju! :)

Hur känns de själv då? :)

2010-08-17 @ 16:19:38
URL: http://forslingmalin.blogg.se/
Postat av: Liv

Hallå där!

Du har fått en blogg-award av mig :)

Kika in på min blogg och läs mer

pussåkram

2010-08-17 @ 16:40:29
URL: http://livforslin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0