1 dag kvar

Nu är det en dag kvar tills vi åker till Grekland huuuuur skönt blir det inte då?
Fast efter som jag bara flygit till Grekland och Egypten förut så är jag nervös för att flyga nu ^^
Kommer hålla i Johans hand hela tiden! hihi <3
Fast  han vet ju att  jag är flyg rädd så antar att  han gör det mer än gärna:)
Idag ser dagen ut så här :
Frukost
Packa det sista
Damsuga rummet
skjusa Johan till frissan
Kanske besöka farmor
hämta Johan
handla mat tills kvällen
Åka till Lönnånger och dona bil :)
För att kortfatta mitt sommarlov så arbetade jag de första 5 veckorna hos Green Garden som drivs av min kusin.
Det var 5 riktigt roliga veckor trots hårt arbete, de jag fick göra på jobbet var att klippa gräs, kratta fixa häckar, ah fick göra massvis med saker. Man lär sig mycke när man är med oxå ! Det gör jag allafall..
Efter dessa 5 veckor så umgicks jag med Antonia när hon jobbade då har jag följt med henne när hon jobbat med att sälja jordgubbar.. Ganska stor skillnad jämnfört med mitt jobb men både är roliga jobb :)
Nu ska jag käka frulle :)'
Jag och min älskade<3

Kommentarer
Postat av: kATE

Idag ska jag vara med en kompis! :)

2010-08-17 @ 13:35:55
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/
Postat av: mikkan

Ha en så trevlig resa!:)

2010-08-17 @ 15:24:31
URL: http://michaeladesiree.blogg.se/
Postat av: mikkan

Sv: Det låter bra!(y)

2010-08-17 @ 15:55:42
URL: http://michaeladesiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0