Torsdag.

Klockan ringde kvart över 6 och jag var verkligen inte pepp på att  kliva upp låg istället i sängen tills klockan var 7..
ja och jag börjar klockan 8 OCH jag skulle hämta min älskling.
Men självkart så hann jag åka heeela långa vägen från Enånger till stan hämta Johan så han kom i tid och ja missa lite av idrotten. Men det gjorde inte så mycket för ja kunde ändå inte springa den där jävla hinderbanan..
Inte OKEJ att vara så här sjuk och känna sig så här tung i bröstet..
Just nu känner jag  att  de va skönt att bara ha en liten dag, Jag och Antonia sitter nu och
väntar på att matten ska börja. (:
Vilket fall ska jag inte skriva mera nu men de kommer senare.
Måste hem en sväng när ja slutat  för jag glömde min percing ... INTE BRA




Kommentarer
Postat av: therese

SV:håller med dig! :)

2010-04-15 @ 19:46:16
URL: http://theresedahlstromsblogg.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0