Sjukling

helt seriöst, vet att  ja inte varit aktiv på ett tag nu. men vart sjuk på onsdagen på lovet.
så inte gjort så mycket var hemma igår måndag från skolan, jag låg bara i sängen heeeela dagen!
Kännde verkligen att jag inte kunde kliva upp.
Skolan idag kännde ja mig ganska pepp på vilket fall va inte trött imorse och åt frukost PLUS på mig!:)
Jaghar även fått hem min klänning från nelly.com den kom i postlådan på fredagen. Dock är den lite för stor för mig så den ska sys in lite granna, tur man har en händig mamma :)
Ikväll så ska jag och älsklingen ta oss en promenad allafall vad jag har bestämmt mig för hihi.
Det blir efter maten eftersom man känner sig så tjock då.
Ne men nu ska ja lyssna lite mera på redovisningarna, sedan blir de till att  skjusa hem Anotnia :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0