såå jävla puckad !

Ingen vet hur ja lyckas med allt slår knät i dörren på skolan så nu kan ja inte röra benet och vissa håll...(Y) var till skolsyster och  pratade med henne vid bandage och vart det inte bättre så måsta ja åka på akuten/ hälsocentralen.
HEJ jag är otroligt jävla sämst.. sen måste jag bestämma mig vad jag ska göra till helgen, s-hamn eller åre ?
Beror väl kanske på knät det med ?... BLÄÄÄÄÄÄÄ
tycker detta kan ta sig nu bara. lämnade inte min inlämning fick g på  frågorna för att  vi gick igenom därför ja vet ;)
Efter det  så kollade vi på  en film tror fan ja somna ?  höhö (: men hörde allt på filmen allafall kommer ihåg hela (:
Oh idag åkte jag buss drygt som fan men va gör man inte för sin älskling :) efter skolan idag ska jag allafall åka hem till Enånger och städa mitt rum och leta min laddare till kameran, fasen den kostar 500 kr ny ::( dööööö.
Kul att om ja måste köpa ny är de svåra att få tag på med.. och jag använder min älskade kamera fasen jämt.

Kommentarer
Postat av: antonia

tack vännen :) hoppas jag med<3 svara på mitt sms? :(

2010-04-20 @ 18:21:47
URL: http://antoniajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0