PÅSKLOV !

Som jag har längtat  alltså, efter att slippa kliva upp så tidigt osv !
Sedan har jag verkligen tagit tag i och tagit med mig massa böcker hem.. Hur gick det med att INTE plugga på lovet?
Jo helt fucking köört, har med mig matte boken, svenska och  samhälle har  jag  med mig hem. SUCK.
Var på verkastaden igår men mig bil, och  bytte retur slangarna till diseln, tog av dragkroken , svestade avgassystem och  kolla hellys lampan som inte lyser, inte konstigt ? Fann ju ingen diod där ?-.-
Bmw i Uppsala tyckte de va lite konstigt men kan ju  sitta en baken nå plast grej... Vilket fall tänker ja inte byta det nu.. SVIN DYRT ! Bytte olja och oljefilter allafall.
Sedan idag var jag på  Brolins och lagade ett stenskott.
Nu sitter jag hos älsklingen och  väntar på  att  hans mamma ska komma hem.
Så ikväll skah jag packa och sånt för imorgon drar vi till fjällen! :D
Åre here i come !
Efter längtat  bara hoppas solen vill lysa mig i ögonen ! :)
Skriver kanske mera sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0