Onsdag

Känner mig inte ett dugg pepp på att åka ner på sjukhuset idag.. är otroligt nervös och samtidigt ledsen eftersom jag inte vet vad de kommer säga. Tänk om de säger att min rygg är mycket sämre än den nånsin varit ? Jag bara hoppas på att det inte är så...
Har precis rättat och lämnat in min engelska feting duktig jag är !
Idag  på mitt sjukhus besök ska jag röntga ryggen och sedan få komma till min läkare.
Som ska prata en massa, Som tur är ska min älskling få följa med mig vet inte vad jag skulle ta mig till annars.
Mamma har ju alltid varit med men hon verkade inte vilja följa med nu.
Så känns hemsk att  åka ner dit själv efter ett år och halvt år.
Ni måste bara få veta var jag gjorde igår !  haha
Gymma för första gången med Johan, så tänkte jag att  jag skulle springa på springband.
Så skulle jag ta emot en vattenflaska från Johan men jag liksom missa att  kliva av bandet så jag gör den klassiska film grejen, eftersom jag ramlar ner på bandet och far in i väggen med en duns. Bang !
ajajaj .. KLANTSKALLE... -.-
/ Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0