Ny torsdag

Igår hade jag massa tankar och funderingar över allt.
Måste verkligen tänka igenom allt, Vill verkligen göra en operation egentligen eftersom jag tror att  det  skulle vara bra. Men min läkare sa att jag skulle vänta 2 år för att  kolla om de vart sämre men jag sa att  jag ville nog ändå kolla upp det  tidigare om man nu skulle måsta göra en operation. Eftersom allt ändå kommer ta sin tid och att  jag måste få smälta det själv om det skulle bli så.
är bara så otroligt rädd av mig.
Eftersom jag inte brytit nått nån gång och aldrig varit sövd så vet man ju inte liksom.
får väl se vad som blir aktuellt.
Känner mig inte glad idag och inge pepp på skolan vilken tur att  jag sitter där nu allafall.
Ska ta och prata lite med amanda sedan när hon nu kommer hit också ska jag  plugga Samhälle...
Skriver mera sedan.

Favorite i repris eller va man säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0