Maria montazami

Just upptäckt att  Maria har en blogg roligt att  läsa tycker jag :)!
eftersom jag tycker om att  läsa andras bloggar, kanske jag borde blogga mera själv.
Men försöker faktis så gott som de går. Eftersom jag inte är hemma varje dag så blir det svårt.
Varje fall i helgen ska vi kolla på en lägenhet, jag är otroligt nervös hihi (a)
Faktis viljat flytta sedan jag var 15 år men mamma känslorna kommer ju  så klart fram;)
Eftersom jag är mammas lilla flicka :)
Just nu sitter jag på  letkion och lyssnar på  Kjell som pratar  om uppgiften som jag Antonia och Liv har börjat med för länge sedan (Y)  PLUS  på oss. (:
Nä nu ska jag väl ta och vara lite social höhö eller duktig att lyssna kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0