Måndagmorgon

Hej alla läsare ! :)

Nu på morgonen så har jag inte gjort så mycket mera än att klivit upp och åkt till skolan.
Åkte tidigare för att  älsklingen började klockan 8 så åkte vi in på statoil och fyllde på min mobil.
Nu är jag inte fattig läng
re heller sjukt skönt höhö.
nu ska ja snåla denna månad så jag kan betala skatten på bilen (;

Just nu sitter jag på skolan och skriver lite omv inte riktigt klar med den ännu. Men det kommer ! menar de va ju så sjukt några frågor ? eller inte !  Just nu
har jag skrivit 7100 tecken ! sjukt mycket...
Men tur man tycker de e roligt men inlämningar då :) hihi

Ge mig sommar lov och jobb nu!!!


Kommentarer
Postat av: antonia

go bild det där å! :D fan vad najs och däcka i en hängmatta! ge mig sommarlov!!

2010-04-19 @ 16:43:12
URL: http://antoniajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0