Helgen.

På fredag efter att jag slutat  var jag med Antonia på stan en snabbis (:
riktigt nice hon köpte en suuper snygg tröja/jacka. Och lilla jag som är utan pengar köpte en midjekjol på REA,
alltså den kostade 49kr och jag hade present kort så de gick ju  hur bra som helst tummen upp för det.
Efter att ja släppt av Antonia så ringde Amanda och undrade om jag ville hämta henne på skolan.
Snäll som jag är så hämtar jag henne och vi drar på  rotan och där vart man bjuden på fika och godsak tack gummsan :) Sen vart det till att  åka hem till pluppen och laga mat men honom till hans familj (Y) 
Pestokyckling stod på  listan min speciallitet(A)
efter att vi gjort mat och så så bestämmde jag mig för att  åka till bockarna och umgås med Amanda och Lollo där.
Där vart vi länge men åkte bil en sväng med (:
Eftersom ja var nykter kunde ju jag köra, åkte bil ett  tag på staden Amanda ville åkte hem till Emil så då gjorde vi väl det. hans läskiga vovve skällde ut mig och  jag fick hjärtinfarkt.:O
Nej kanske inte så illa men nästan. Sedan åkte jag hem och sov gott!
vaknade halv 2 dagen efter  sjukt alltså sovit bort halva lördagen.... INTE BRA
Var  bara hemma kollade lite på  mopeden om man fatta sig på vad de kunde vara för fel på den, antagligen får den för mycket eller för lite av luft eller bensin(Y)  ...-.-
Jaja och jag  bestämde att  ja måsta ha godis så mina sista kronor gick till lördags godis tjock som ja är höhö... inte direkt men men. så åkte vi på  hemköp för älsklingen var hungrig och  där fträffade vi Emil, Micke och Emelie.
Så doms kulle skjusa någon sedan skulle vi komma uppr  till Micke så där satt  vi och kollade på  Bond och pratade till halv 1, sedan vart  det en sävng på stan.
Men självklart var det  ju  dött eftersom alla var på bilträffen i Sundsvall (y)  Önskar att  jag oxå varit där ju...jaja nu är de söndag och jag har precis ätit mat  så nu ska jag dra och gymma :)  sedan blir de plugg igen...


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Härligt med rea och presentkort!:)



Svar: Tack så mycket:D



/E

2010-04-18 @ 19:52:51
URL: http://ericaperzzon.se
Postat av: antonia

vad duktig du är och pluggar hela tiden gumman :) vad hade du att plugga idag då? puss <3

2010-04-18 @ 21:15:30
URL: http://antoniajakobsson.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0