En riktigt bra dag ändå! :)

Dagen började med att jag sov över en halv timma, OPS!
vart ingen frulle för mig medans jag sminkade mig käkade johan :)
Och  sedan vart  det bilen direkt in till staden, man kan ju inte missa treornas projektvisningsdag  !
tycker de va riktigt duktiga faktis, dock känns de sjukt drygt att  sitta i aulan från 9-14 eftersom man får så innihelvete ont i röven!  DOCK är det  väl ja som är ben röv menmen ;)
Sedan efter vi slutat  åkte jag och snackade med farmor och pratade kanske i en och en halv timme. (Y)
bra med strö prat  ibland allafall me like!



Sedan har jag sytt in min klänning nu ikv (Y) vart toppen bra. Sedan har jag beställt lite mera kläder från nelly!
en cardigan med axel smycken ;) och så har jag beställt ett par skor (Y)  bild kommer när jag får dem ;)
Fula mongo JAG ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0