Skärpning med bloggandet nu !

Nu måste jag skärpa mig :D ingen som vill hjälpa mig med ny design på  bloggen ? :D
Idag slutade vi tidigare för att  lärarna hade studiedag :)
sjuk skönt slutade 10.50 efter ett misslyckat prov:S
Kan allt när ja inte sitter i en sån miljö blir så less på mej själv :'(
sen gick ja på stan i en timme typ köpte två Craft tröjor som ja ska ha när ja tränar :)
Hade träning idag med :) ! var typ 2 timmars träning för min del.
Nackdelen va väl att  ja höll på att gråta sönder :'(
Hatar verkligen mi rygg nu :'(  måste nog ringa ner till Gävle på sjukhuset och prata med dom.
Ja vill verkligen inte att de ska ha förändrats eller att  stelopererat ! :(

Ihelgen som var var ja i Sollefteå och hälsade med Rebecka bästaste Johan va så klart med oxå (:
kommer lite bilder där ifrån med:)

Johan sandell, lyser upp min dag !<3 älskar dej!
Hade även två månader med världens sötaste i söndags !  GRATTIS på oss ! :D










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0