Seg dag

Hejhej på er allesammans :)
Nu sitter jag hos Johan vid hans dator så klart.
idag På lunsche/ hålet som var tre timmar då var jag ner på stan och köpte hårfärg.
Helst plödsligt hoppar det en tant på mig och frågar vilken färg jag har :S och börjar dra i mitt hår.
Ja höll i förpakningen som jag hade så ja svarade den där tanten jag har ljus gyllebrun..
Vilket fall fick inte tanten nån sån färg för jag tog sista förpackningen surt för henne!
gick runt på stan och letade en snygg stickad tröja nån som har nått tips ?
tills Johan slutade klockan 13.
Då åkte jag hem till honom och fick en super god lunch np kyckling grej från findus tror ja det var ! 
Tycker den är super god allafall så jag åt mig verkligen mätt.
Och  nu snart ska vi äta djungelgryta det ska oxå bli gott :) Nu ska ja kika lite på facebook och lite kläder  hade bra

Puss puss

Middagen



/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0