På skolan.


Hejhej!


Just nu sitter jag i en data sal på skolan klev upp imorse skulle skynda mej men de gick inte så bra.
Jag började 08.40 men vart 10 minuter sen.
När jag kliver ur bilen känner jag att ja inte har nån plånbok med mig (Y).
smart som jag är så när jag övningskörde till skolan la jag den framför mig i ett fack liksom och där ligger den kvar.
Hade varit bra ifall mamma hade haft telefonen med sig men icke !
så nu vart ja utan buss kort och pengar igen ! :O
Kanske är lika bra jag spenderar bara bort dom ändå, illailla.
Just de, när ja klev ur bilen så slog jag mig i höret på bilen ajaj! så nu har ja grymt ont i armen :(.
På engelskan som ja hade först hade jag ju så klart  glömt bort att  jag skulle göra en läxa :S
Vilket fall vart hon inte så arg men hon sa att jag måsta ta tag i det. vaffan går ja där för ?  ja kan ju redan skiten...
Jobbigt att  sitta och lyssna på nått man redan kan, bara för att en lärare är helt cp:( önskar ja inte hade haft henne förra året..
Idag var de fiskgratäng på skolan men de äter inte ja inte på skolab helst. Så när ja kom ut från lektionen fick jag en macka ifrån Johan han är så underbart gullig! :D
Nu har jag hål fram tills 15, då har jag trafikteori som slutar 17.20.
När den är slut ska jag gå till Johan och sova där i natt :)





/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0