Lill lördag

hejhej !
Idag börjar jag skolan 08.40 då har jag engelska till 09.40  sen börjar GKOn då till 12.
sen har ja tre timmars hål (Y)
då ska jag dra ner på stan och sätta in pengar på mitt konto sen ska jag kolla ifall jag hittar  nån
fin tröja :) ! så sjukr kallt på broman så  de finns inte behöver ju ha en extra tröja i skåpet (Y)
Jag har precis ätit en frukost på  en kopp Te, en macka och så klart en apelsin!
Nu är klockan och 8  och nu är det tv4 nyhter.
Vilket fall efter dom måste jag åka till skolan så ja inte kommer för sent.(Y)
som vanligt ? xD'



ser lite halv rolig ut ^^!

Blir inte så mkt blogg sen tror jag jag ska vara hos johan men de återstår att se .!

J.S<3

Puss puss

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0