Jag bara vill ha ! :o





Känner att ja verkligen vill ha dessa örhängen ! :O
får önska mig i julklapp eller när ja fyller år de e ju inte så långt kvar faktis (: !
Sedan jag skriv sist  har jag allafall tait mig hem, och jag  har varit på ljus grejs med mamma.
Hitta lite ljus och en hud kräm som kommer på bild när ja får hem dom om nån vecka  !(:
sen har ja väl inte gjort nå mer. måste leta min kalender för antagligen ligger mina engelska glosor i den !
annars får ja faktis panik!  usch !
imorron äre skidträning får hoppas ryggen vill som ja vill verkligen hatar  att  den är så ond nu :(!

Johan <3

/ E

Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

dom är snygga:)

/E

2009-09-28 @ 21:35:50
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0