Idrott & skola

Ny dag nya tag! :D
Klev upp ca 06.30 imorse och fixade mig lite medans älsklingen fortsatte sova i typ 20 minuter ^^
För en gångs skull åt ja frukost vilket ja är väldigt dårlig på annars.
åkte från honom typ 07.40.  var in på skolan och lämnade väskan sedan
åkte vi med Ama nntonias mamer till lillfjärden där vi skulle springa på idrotten.
Jag sprang på 09.40  ca 2 km ^^
känndes så där eftersom det nästan var minus grader, och det var iskallt verkligen.
sen hade vi oss typ en timme på oss attt fixa oss och sånt skönt (Y)
Nästa vecka är det orgentering på idrotten ja kommer fan yra bort mig.
Blir ingen träning idag för hade ont i ryggen när ja sprang idag :( så de vart inge bra alls.
Blir hemma och ska skriva en svenska novell och sen ska jag städa och göra fint på mitt rum (:
Jag  skiver väl ett inlägg när ja kommer hem oxå alltså typ vid 17 kanske nån gång :D ha de bra

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0