Fredags mys ! :D

Äntligen är det fredag !
om nån timme åker man till sollefteå ska bli underbart (:
Kommer väl dit ganska sent dock efter som vi slutar  klockan fyra jag och Johan.
om 30 minuter börjar min lektion, just nu är data salen full av teknikare. haha
Vi kom in i data salen så var det typ full så Liv ba är det lektion här? Så ja sa nej det är det inte haha ^^
Roligt roligt tycker jag allafall ;)
Ska blir en kul dag. jag förstod ingenting av texten idag bara lite men förstod inte hur jag skulle kunna få in bilderna.:( i tidningen kanske är tur att jag inte vill bli journalist ? haha hellre fotograf allafall.

Kollade imorse hur mkt pengar jag hade ja hade ca 93 kr :(  surt. men önskar  det var mer så får väl 300 senare när mamma kommer hem.

Älskar min Johan ! <3






/Erika

Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Blogga mera!:) ha en trevlig helg:)



/E

2009-09-18 @ 17:40:15
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Carro

Ooh tack så jätte mycket för att du svarade på frågorna :)

Roligt att du tänker fortsätta läsa den!! :)

2009-09-22 @ 18:26:59
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0