vårt liv inte ert !

Heeeelst  seriöst ! 
I  fredgs på skumpartyt  stod jag och Johan och dansade tillsammans
så säger Liv att  det står 2-3 tjejer bakom oss och knäpper kort under min klänning och på  min rumpa ?!
seriöst  ORKA !  ni har väl ett eget liv och egna pojkvänner.
även att  ja vet vilka ni är med :S
så fattar inte vafan ni gjorde så fär sjukt omoget!
visst  var  full med skum över allt men  de niknäpp inte kort säjer jag bara  !
Jag vill inte se dessa bilder någonstarns alls då blir det polisanmälan direkt !
Jag skrattar åt er ! Johan hade sina händer på min rumpa när vi dansa kanske va de ni käppte på ? usch för er !


AVNUDSJUKA! 
Tjejer ett  tips skaffa er ett  riktigt LIV !




/E

Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Läcker design!:)



Suck för sånna människor;P



/E

2009-10-11 @ 22:18:35
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Liv

Precis, skaffa er en egen LIV pfrecis som Erika. för hon har mig. Thihi(A)<3

2009-10-12 @ 09:13:56
URL: http://livforslin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0