Torsdagmorgon och mobilblogg

Tjatja! Plockade över 20 liter svamp igår allafall det var faktis lite roligt:) även fast det finns björn får uppe så brydde jag mig inte så mycket, den är räddare än mig right?:-o sen på kvällen var jag på simones fest grattis ännu en gång till stor tjejen! Fredrik och Liv kom oxå dit glad nån blev av att se liv igen! Bästa tjejen det ju. Blev att vi åkte lite bil på stan någon timme. Sen åkte robert och tommy med oxå. Sen hämta vi ida och skjusa hem tommy till näsviken. Sen ida och robert på vägen tillbaka. Väl hemma kunde jag knappt va mig ur bil för hade så fruktansvärt ont i ryggen:'( Just nu ligger jag i Älsklingens säng och har fortfarande like ont i ryggen det suger! Idag måste jag plugga mdk oxå tråkigt. Måste även läsa ut den tråkigaste boken i världen! Oh jobbigt halva lovet har ju redan gått liksom, ge mig längre lov! Snart blir det väl kanske åre med husvagnen allafall. Nu kommer mitt fika upp(a) kan knappt resa mig upp ur sängen nämligen:( ha det bra! /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0