Torsdag.

Hej hej alla läsare :)!
Idag har jag haft prov matte prov, asså faktis måste jag säga att de
första talet var as lätta för mig och jag förstod dom men sen så fick jag typ panik och då gick de dock inte bra.
Igår var jag hemma men Johan sen satt jag och pluggade matte med Johan i några timmar.
sedan efter de skulle jag ha läst den förbannat jobbiga boken som vi fick på svenskan!
jag verkligen hatar den, tycker den är så jobbig för man fattar ju ingenting !
Idag blir det nog träning och plugg ! (y) OVANLIGHETENS SKULL!
Kan ju säga en sak att jag inte har nått liv huvudtaget, känns de som
sjukt mycket att göra och jag vet att jag klagar mycket.

Ikväll ska jag inte sova med Johan heller alltid lika tungt ju :(
De e ju de som man vill eftersom han är den siom kan få mig lugn så puss på honom! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0