Torsdag.

Hej stjärnor ;)!
eftersom ni läser min blogg så är ni det så klart :D !
Jag har nu mera nyss gjort mitt historia prov de gick faktis bra :O Helt otroligt va ?
Äsch plugga trots allt över 6 timmar igår så. varväl lite små saker jag inte kunde.
Nu blir det att vila lite överlovet och läsa den äckelboken.
Sen ta och plugga till mdk och matte på lovet (Y) lr inte.
Johan hade köpt mat till mig idag för de va fisk på skolan sötnosen !
de var kanske bra de för jag åt i matsalen sen på veg maten och de va inte heller gott.
Vilket fall har jag suttit och kollar runt lite ska försöka övertala mamma att jag behöver kläder ,
eller ja det är faktis sant att jag behöver kläder. Har hål i alla mina jeans typ dom som verkligen tycker om.FAN
jaja . kommer lite bilder på de jag vill ha här nu :D






Pris 799kr.



899kr



1699kr



899kr



279kr









Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Ed hardytröjan <3



/E

2009-10-22 @ 15:08:44
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0