Tisdag

Tjatja alla :)!

Idag  började dagen med att klockan ringde 06.15 sjukt drygt !
Gick upp sminkade mig och fixa mig lite, gick inte till Johan igen trodde inte
att han hade klätt på sig än men det hade han ju så klart gjort.
Bussen gick 07.30 från håsta kyrkan känndes så där att gå ut i 3 minus grader ! :O
vilket fall var det ganska mycket folk på bussen.
bytte buss nere på stan till den som går upp på skolan.
Jag som aldrig brukar byta buss  ^^
När jag nu åker buss eftersom mamma brukar skjusa.
Ikväll ska älsklingen på golfmöteså blir ingen träning för mig eftersom jag inte har
någon skjus:( ska ta en prommenad allafall, sen duscha och plugga ska bli roligt ^^
Eller inte.
Även att Kjell kom fram och prata med mig idag.
Han ville tydligen ha lite prat med mig... hoppas det går bra i skolan och inte illa allafall.
Kjell är min mentor för dom som inte vet de  ^^  en rolig lite filur :P!

Hur gott ser inte de här ut då :O!? GE MIG




Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Ser gott ut! Hoppas han ska säga något snällt:):)



/E

2009-10-20 @ 11:34:48
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0