Tisdag på skolan

hejhej !

Imorse började jag  klockan 8  med medicinskgrundkurs, sen så hade jag matte
även att vi har  matteprov på torsdag dööö:O
vilket fall förstår inte, men ikväll blir det matteplugg med älsklingen tur att han kan så mycket ! (:
det var  äckelmat på skolan idag  köttbullar och makaroner som flyer i olja vilket är
as äckligt fettet  bara flyter kring bläää !
Men vi ska väl vara glad att  vi ens får mat även fast vi inte är tacksamma !
Just nu sitter vi med power point grejs har aldrig gjort det så  vi ska gå igenom det.
Härligt när vi går i 2an och aldrig använt det, men men.
Ohoo vart sur idag  över att vi  skulle ionte ha kjells lektion idag för hans skulle ha prov med ettorna.
men tycker vi ska får gå ändå som de va tänkt egentligen, lika som samhälls läraren va sjuk idag
så det vet inget prov idag e... SURT men ändå bra för då kan jag vara en gnutta mer seriös kanske ? (A)
haha ajaa
blir lite bilder sen allafall !  :) inte nu men inlägget som kommer när jag kommer hem ni får en bild på min kamera :D
och det  kanske blir buss hem idag  med suuurt blir ingen träning allafall :(





Pusspuss




Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Vilken lärare har du i medicinskgrundkurs?;P



/E

2009-10-13 @ 14:34:46
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0