Tisdag kväll

Jag har precis tagit mig hem efter mat letande och sånt eftersom jag ville ha speciell mat idag :)
Jag ville ha sån här kyckling panna som finns i ica diskarna i hudik men tro dom fanns varken på rätt pris
eller konsum :O!  SURT  men jag och Johan tog mammas bil in till hudik och köpte mat !  de va toppen & gott så klart. Idag så sket jag allvarligt talat i MDKn både jag och Liv drog men asså seriöst var det 2 timmar tills den börja orka vara kvar på skolan dårå !
nej vi  stod de stora beslutet  att  skita i de vi åkte buss ner på dackås och tog en fika ! mumms mumms!
efter de vid 15.15 tog jag en stadsvandring med johans miljöklass ! 
Wihoo en gubbe som snackade om mijö och att  det skulle bli ett  nytt hudik typ :O!
jag och Liv såg även en fin affisch idag ! :)

G-fest på stadt nu på fredag vilka ska dit !? orka folkan liksom ;)








Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Igen det var ju i fredags med;P jag ska ut på fredag iaf:)

/E

2009-10-13 @ 20:59:31
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: ERICAPERZZON

Igen det var ju i fredags med;P jag ska ut på fredag iaf:)



Jag hade också henne och margareta:P



/E

2009-10-13 @ 21:00:08
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: ERICAPERZZON

jag hade också Eva och Margareta:P



/E

2009-10-13 @ 21:00:50
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Micke

Din pojkvänns bal blir bara dyrare och dyrare ju mer du taggar folk på att dissa studentkommittens insamling, bojkottar alla folkan så kanske det inte blir någon bal för huvudtaget

2009-10-14 @ 10:27:56
Postat av: Ida

gå på folkan ist så att studentkommitten tjänar pengar till våran bal :) annars blir den asdyr :(

2009-10-14 @ 11:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0