Svenska hollywoodfruar

Maria Montazamy :
2-3 gånger i timmer har denna kvinna läppstift på  sina läppar, hon ljuger även om
pengar för sin man som i dagens program hade hon sagt  att  en kruka skulle kosta
65 dollar tror jag det var.
vilket fall så kostade den sjukt mkt mer och hon tog pengar fårn matkassan för att 
kunna ha en röd/brun kruka som skulle stå på  mat ön i köket.
Hon jobbar med att  göra iordning hus för husvisningar och det  ta en halv dag och hon tjänar 400 dollar per hus.
så nu har hon sagt att  hon ska bjuda hennes man nån gång eftersom han betalar allting för henne.
klappar hennes barn i ryggen:S
jag tycker vilket fall att  denna människa har ett  konstigt beteende.

Anna-Nicole Winter:
Som skillt sig ifrån sin man.
hennes ny hyresvärd tycker att  hon ä " en typisk hollywood stjärna " som säger ge mig ge mig !
Hon letar nu efter ett hus i 40 miljoners klassen eller mer! men ingenting duger åt henne de e inte
riktigt hennes stil. Hon har ett  eget företag jobbar oftast 18 timmars pass.
hon är skådespelerska/ producent.

sist  men verkligen inte minst idag  är

Anna anka :
Anna klagar över bruna fläckar i gräs mattan vem har inte en brun fläck i sin gräs matta ?
Men så klart dom har ju den speciella bermuda gräsmatten den dyraste som finns, den är mycket svårt hanterlig
och det  är bara trädgårds skötarens fel ! han får stå för kostnaderna!
" måste den vattnas 15  gånger om dan gör det  då !"
Om mina parfymer står fel sedan en städerska varit där blir jag arg.
för minsta lilla får de sparken ifall de inte gör som jag säger.
När vi är borta har vi huset  filmat  så  vi ser precis vad som händer och sker så vi har koll på de anställda.
Sen på står även anna att  sedan hon läst sitt  horoskop, så är den som är avundsjuk på henne barnflickan de har med sej.
Mitt liv är ingen dans på rosor, vi går alltd in bakdörren på resturanger och hotell.
Det  är ett  jävligt tufft liv måst e alltid vara tillgänglig för paul och kunna tillfredställa honom.
När de va på  en vip fest  men 200 av pauls trognaste fans tycker anna att  de är mesigt  att  fusk le in i deras kameror. Hon tycker också att  tjocka mammor är själviska.
Anna är även besatt av att  äta brosk och hon älskar kyckling !

Måste säga en sak dessa kvinnor har inget liv och de är inget man strävar efter! 
de må vara rika men herregud !
















Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag diggar Anna Anka skit mycket :D

Det är nog bara för att hon är som hon är..

2009-10-12 @ 22:54:48
URL: http://veronicasiivonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0