söndag

hejhej !
Idag vaknade jag av att mamma ville prata med mig innan hon åkte till stugan,
så jag klev upp och pratade med henne. Hon hade köpt bröd till Johan eftersom hon inte gjort det dagen innan.
Det vart en bra morgon sen packade jag mina saker eftersom jag ska sova hos Johan den här veckan när mamam är borta :) måste bara komma ihåg att åka hem nån dag och mata fåglarna.
Men nån träning med skidorna på tisdag blir det inte utan blir till att träna själv eftersom Johan är på golfmöte då.
från halv 6 och sent :/ blir väl nått varv runt slingan här kanske.
Vilket fall så tar mina pengar  på mobilen slut imorgon kommer vara handikappad!
och mina gratis sms med illa! :( uschusch. inge bra alls.
får pengar den 20de igen  men då ska jag ge igen Johan sina 200 kr.
sen blir det till att spara allafall till lovet när jag ska ner till gävle och shoppa med mamma, moster, Isabell och Johan
antagligen :) Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra men senare ska vi allafall åka och tvätta Kjells bil  på OKQ8 :P
hahah ajaa blir inte så många bilder när jag är hos Johan men kommer nog lite bilder på kläder nåndag :)!

Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0