SKOLA JÄMT ?!

Hej alla läsare.
Jag tycker att man gör inget annat än att pluggar.
fan pluggar till och med på loven för man har prov när man kommer tillbaka INTE OKEJ !
sjukt segt givk det  att läsa mdk idag och jag somnade till svenska boken mitt på dagen !
Tycker inte om den ett dugg och hatar hur dom skriver i boken för man förstår ingenting VÄRDELÖST!
Korta meningslösa m0eningar, vad är meningen med en sån bok ?  där jag själv tycker att den går inte att läsa.
Så jag tog mig en bra tid att läsa den idag tyckte jag efter fikat efter mdk-plugget. klockan var kanske ett nånting.
läste jag i en timme typ tre kaptiel när jag kom in på den fjärde då somna jag ROLIGT va ? NEJ
Hur man än gör funkar jag och boken inte ihop. Har mer än hälften att läsa, och den ska vara klar på tisdag.
Jippie va ? förut somna jag efter nån sida bara så då fick jag börja om.
Men vi hade väl kunna fått några olika val att välja på ist för att alla måsta läsa en bok?
Jag har väl aldrig i mitt liv uttryckt mig så mycket om en bok!

Boken heter Huset med den blinda glasverandran

Bläääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää






Kommentarer
Postat av: antonia

jag hatar också boken. är fortfarande på 5:e kapitlet, så du ligger nog låååångt före mig ;) hah. plus att jag har 7 prov när jag kommer tillbaka och jag har inte heller pluggat ngn mdk typ!! kul det här.........

2009-10-29 @ 22:57:59
URL: http://antoniajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0