Shoppingdag !

hej alla läsare :)
Idag har jag och älsklingen och mamma varit nere igävle och shoppat :)
Byxor och skor vart de ! Älskar verkligen skona så underbara, Älsklingen köpte en skit snygg jacka ! :D
sennär vi kom hem gjorde vi inte så mycket jag och älsklingen  åkte ner och handlade mat som vi kunde äta :D
sen efter de klippte jag honom och så färgade jag håret gyllenbrunt igen! :)
Imorgon ska Simone ha sin 18 års fest stor hon blivit nu lillgumman !
så då blir det att  åka dit, kaske blir plocka svamp med mamma i skogen med men vet inte än.

I dont like you !

skona till VÄNSTER ÄR såå mina :D ! KÄRLEK TILL DOM:)!







Johan Sandell
Du är verkligen den bästa killen man kan önska sig !
ingen är bättre, du är den bästa !
Du är mtit hjärta den som får mig att  andas och le, du  är den som gör mig glad jämt.
ÄLSKAR DEJ MEST AV ALLT !
din

Kommentarer
Postat av: antonia

"I dont like you !" vem? :o

Fina skor!:)

2009-10-28 @ 10:13:20
URL: http://antoniajakobsson.blogg.se/
Postat av: ERICAPERZZON

Skorna är kärlek!



/E

2009-10-28 @ 11:24:10
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0