Sega måndagar !

hejhej!
tillbaka till ruta ett  av dem sju !
Imorse kännde ja inte alls för att  kliv aupp klockan ringde 7 men ställde om den till halv åtta istället.
tyckte de va onödigt att jag klev upp så tidigt men asså
vettefan ifall de va de jag hade ju kunna pluggat ?
Jag är ju alltid lika smart , vill bara vara 26 år nu och ha ett fast jobb och slippa plugga nå mer ! -.-
Men ändå så missar man så mycket annat roligt man gör? svårt de dära !
Idag när de andra i klassen hade engelska så gjorde jag och Liv Mdk.
Men vi gjorde bara en Uppgift på en timme det tog sin tid alltså!
Idag efter skolan  drar jag till min älskling och sover där tills imorgon.
allafall sen hem på träningen imorgon löpning intervaller på gris täkten! fyfan ! Jobbig träning de

Har massa saker att göra denna vecka

* Engelska
* Matte
* MDK
* Samhälle

Jag dööör !

Så vill jag ha dessa skor men dom är så  dyra!



Pris: 1455 kr

www.asos.com


Pusspuss

/ E


Kommentarer
Postat av: antonia

varför plugga matte & samhälle? :S

vi har ju inte prov i nån av dem förrän om en vecka (samhälle) och ännu längre till matteprovet. ;p

Och ja, skorna är superfina, typ balskor!

2009-10-05 @ 16:32:26
URL: http://antoniajakobsson.blogg.se/
Postat av: ERICAPERZZON

Fina skor men inte värd priset:S



Lycka till med plugg och träning:)



/E

2009-10-05 @ 18:07:12
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0