Seg

Tjatja (:

Även att mina saker får partylite borde komma idag  !:D
jag har beställt body lotion :) med rabarber/jordgubbs doft!
toppen!  faktis längtar  asså har så sjukt mkt att göra!

Samhälle
MDK
Histioria
Matte
Svenska
Engelska

sen antar jag att texten kommer med.

ingen som vill byta sitt schema mot mitt ?
nästan 8-16 varje dag. orkar inte jag bryter ihop, vill kunna träna med
men hinner ju inte träningarna börjar klockan 18 och jag 'är hemma kanske 17. SUUUG .'(!
plus att ja har otroligt mycket PLUGG!  visste jag att de skulle va så här
mycket vet jag inte ifall jag hade tagit media.

Just nu sitter jag på textlektion, och pratar med älsklingen på msn ;)<3

Johan sandell<3


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Tänkte också köpa bodylotion men det blev ljus för mig;P haha!



Vet hur det är, jag har gått natur;P ocks 8-16 varje dag;P men till sist, när du är klar med allt kommer du vara stolt:)



/E

2009-10-15 @ 17:18:34
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0