Så nöjd !

Hejhej!
Måste bara säga hur nöjd jag är med min in lämningsuppgift på medicinen ! :)
Verkligen! helt underbart bild kommer nedan. Skriv vad ni tycker om framsidan ?!
Igår fick jag en överaskning av älsklingen, helt underbar! hehe
han har ju varit med några gånger när jag dampa på att udden bara går av för mig när det är 0.5 och 0.7 pennor.
så igår när jag slutade fick jag en 0.9mm penna ! underbar han är ! :')
Sen när vi kom hem till enånger lagade jag kyckling panna, sen duschade jag och så pluggade jag
engelska och medicin. JOhan satt och pluggade till matte provet han sitter och skriver nu:)
Senare på kvällen gjorde jag hemma gjorda hamburgare för vi var så hungriga ^^.
Jag är så duktig på att göra mat :D
I helgen vet jag inte riktigt vad som händer de märks väl.
Ska vara med älsklingen allafall (: underbart! vet inte vad jag skulle göra utan honom.

/ Erika

Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Jättefon framsida:)



Jag suger på att laga mat;P



/E

2009-10-23 @ 11:07:20
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0