Pluggkväll

hejhej !
Nu sitter jag här ensam hos Johan för att han är på möte.
Tänkte dusch om ett tag ska läsa lite historia först inann dess ^^
Nån mer än jag som tycker histira är döö tråkigt ?
Seg läsning och speciellt nu när det handlar om medeltiden. :/
Jobbigt men egentligen är det väl bara grunder som sitter egentligen.
Även att  vi fick lapp idag om svininfluensan, och jag sagt till mamam att  jag inte vill ta den.
men eftersom jag är under 18 får ja ju inte bestämma själv än så  hon tycker jag ska ta den så det blir spruta för mig ändå. Vilket fall var de tju inte  så  mycket qvicksilver i den som jag trott.
Sugit men sant. kanske bra att man tar  den med.


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Jag får välja själv men jag kommer ta den:) Lixom bättre det än att jag blir sjuk och dör:O



/E

2009-10-20 @ 20:21:04
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0