Onsdag morgon.

Hej!
Ny dag nya tag 2 dar kvar !
OM man räknar minus den här dagen är det bara
2 dagar kvar tills det blir lov och hur mycket längtar vi inte ?!
jag längtar nå sjukt mycket allafall !  Det suiger att  inte ha tränat på länge känner mig sjuukt lat! 
men de funkar inte som jag vill :(  Har inte alltid skjus och så. och har massa prov FAN :'(
ska ta upp stressen idag på mitt möte med Kjell, För helt seriöst så stressad man kan vara ! 
Får kommenteraer dagligen om att jag ser depp ut de e bara det att kroppen inte orkar.
Sitter på  en GKO nu med Lasse och min uppgift går ganska bra faktis :)
Är nöjd med mitt jobb, det är de inte ofta jag är.
Ska ta och Plugga historia på hålet som vi har måste läsa lite mer.
Idag kommer jag sluta värsta sent 17.20 :/

En bild på mitt pastich Jobb kommer här :)!


Mitt arbete


Orginalet.'


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Förstog inte så mycket av det där med;P



Hoppas mötet går bra! Vet hur det känns, i tvån blev det för mycket för mig med:/

/E

2009-10-21 @ 11:12:02
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0