Oh ja lyckas alltid bra ....

Hejhej !
jag måste säga att jag inte lyckas bra. :(
Klev upp imorse och sen så ska jag på engelskan de gick toppen ! :)
allting var typ rätt nått enstaka fel, sen fick jag prata om hollywood fruar för
jag skrivit om de på de papperens baksida :(! FAIL!
tur älsklingen har hål mellan 11 och halv 2 så då ska han göra mig sällskap! :')
jag som var duktigt och tog tiden på um 14 så jag skulle hinna tillbaka till trafikkundskapen.
Men nej då kom gubben på att vi skulle vara ledig och läsa hemma :( fasen dårlig jag är.
jaja sen när jag är klar där ska jag hem till Johan och plugga matte eftersom det är matte prov imorgon.
Nina har även lovat mig att sitta i ett eget rum se ifall de går nå bättre måste komma på en
lösning att kunna jobba ifred och inte bara stressa!




Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Tanken var god iaf att du tänkte på att hinna tillbaka:)



Svar: åh okej jag förstår men vad var det då fög g-fest när det var skumparty? treorna har väl inte två i rad?:P



/E

2009-10-14 @ 11:18:49
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0